.

.

"My veins flowed with the Eastern weather;
Ungotten I knew nigth and day" Dylan Thomas

"was wahr ist, rückt den Stein von deinem Grab." Ingeborg Bachmann

"Generar artesanos puros de la poesía es como generar músicos sordos" Marina Tsvietàieva

dijous, 30 d’abril del 2015

D'ESCRIURE

D'ESCRIURE


Bernard Plossu
Escriure és un acte d'autoafirmació i mort súbita. Quan escric , el cel i tal terra són amb mi i els seus oceans i des de l'insecte més invisible, fins al més gran cim, tot és en jo, en mi, ells són l'altre en mi, allò en mi. Quan moro i faig de la meva escriptura mort, queden signes i petjades que mai més seran ocupades d'aquesta manera única. És llavors quan em fa seva el terror de tanta meravella perduda. I el dubte m'aconsegueix com un lladre que volgués posseir totes les meves pèrdues.
Així sóc llençada a les profunditats de la meva ignomínia i del meu menyspreu, amb els cucs de terra, els escarabats, les rates menja-homes i altres animals sublunars que em miren i em fan sentir com la més petita criatura bressolada pel fang. Noto qualsevol cosa exterior a mi farcida d'una immensitat que m'omple d'ombra, i no podria llavors ni tan sols balcucejar les paraules del meu nom, tant em sento de mi mateixa desprotegida.

(E.G.D.P.R)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada